Loberon opinie, recenzje, doświadczenia i skargi
Wszystkie recenzje Loberon na Review Gorilla są napisane przez prawdziwych konsumentów z prawdziwymi doświadczeniami. Nie są one redagowane przez nas ani przez nikogo innego i dlatego odzwierciedlają doświadczenia recenzenta. Przeczytaj wszystkie opinie o Loberon, a może nawet sam je napiszesz, aby pomóc innym dokonać właściwego wyboru.
Dobre lub mniej dobre doświadczenie jest subiektywne, to co jedna osoba uważa za dobre, niekoniecznie musi być prawdziwe dla wszystkich. Dlatego wszystkie recenzje Loberon są podzielone na różne części, takie jak; proces zamawiania, cena, dostawa i obsługa.
Więc od teraz czytaj wszystkie recenzje i oceny Loberon na Gorilla Review i dokonaj świadomego wyboru przed zakupem online.
Strona Loberon została przez nas zweryfikowana i jest wiarygodną firmą do złożenia zamówienia. Loberon jest zarejestrowane w Izbie Handlowej, a strona jest zabezpieczona certyfikatem SSL. Ten certyfikat SSL jest widoczny poprzez ikonę kłódki przed nazwą domeny i wskazuje, że dane, które przesyłasz przez stronę internetową są chronione. Dlatego bezpiecznie jest zamawiać tutaj online.
Loberon działa na polskim rynku od dłuższego czasu i zbudowało dobrą reputację w sieci. Przeczytaj wszystkie opinie tutaj i dokonaj dobrego wyboru przed zakupem online.
Obsługa odmówiła wystawienia duplikatu bez jakiegokolwiek uzasadnienia.
Pod koniec listopada 2022 roku zamawiałam 3 ozdoby świąteczne - w I połowie grudnia doszły 2. Nikt nie poinformował mnie o rozdzieleniu zamówienia, wszystkie przedmioty miały ten sam czas wysyłki (7-10 dni). Ponieważ do świąt było trochę czasu, czekałam. W poniedziałek 19 grudnia już straciłam cierpliwość: zadzwoniłam z pytaniem, co z tą trzecią ozdobą. Dostałam informację, że jest na magazynie i czeka na kuriera. Dopytałam, czy to znaczy, że będzie wysłana tego dnia - tak, będzie wysłana tego dnia. Nie była. 21 grudnia - z zerową informacją o wysyłce - zrezygnowałam z reszty zamówienia i prosiłam o zwrot pieniędzy. Zero odzewu. 27 grudnia - po świętach - dostaję informację, że produkt wysłano xD. Śmiech na sali. Dzwonię, że przecież rezygnowałam i że proszę o cofnięcie przesyłki. Nie mogą, mam ja odmówić odbioru i wtedy mi zwrócą pieniądze. To odmawiam. Nie oddadzą pieniędzy, póki przesyłka do nich nie wróci na magazyn: magazyn w Niemczech, dodajmy. Paczka przekracza granicę 2 stycznia i ślad zaginął na 10 dni - Loberon nie czuło się w ogóle w obowiązku sprawdzić ze swojej strony, co się dzieje z ich paczką. 12 stycznia paczka dotarła na magazyn - mam potwierdzenie ze śledzenia przesyłki i... dalej nie chcą zwrócić pieniędzy, bo mają braki kadrowe z powodu chorób i urlopów i nie odnotowali tego zwrotu u siebie xD. Szczyt po prostu. Nie wiem kiedy i czy w ogóle dostanę pieniądze z powrotem. Szkoda nerwów i czasu.
Towar opisany na stronie jako dostępny w ciągu 7-10 dni, zamówiony i opłacony 24 listopada, nie został dotąd wysłany. Kilkakrotnie wysyłałam maile do firmy. W dalszym ciągu brak informacji na temat wysyłki, firma przestała odpowiadać oprócz wysyłania automatycznego podziekowania za moją wiadomość. Dostępność towaru na stronie również nie została zmieniona. Pieniądze nie zostały zwrócone. Zostawia to jak najgorsze wrażenie.
Najczęściej zadawane pytania
Loberon ma 4 opinii ze średnią oceną 4.3 jako ocena klienta. Również 25% wszystkich recenzji wskazuje, że kupiliby tu ponownie. Przeczytaj wszystko o tym.
Loberon działa głównie w sektorze (-ach) mieszkanie oraz sklepy internetowe.
Czy po przeczytaniu wszystkich opinii i doświadczeń masz pozytywne wrażenie o Loberon? Następnie przejdź na stronę Loberon i złóż zamówienie. Jeśli nadal nie jesteś pewien, użyj funkcji wyszukiwania, aby znaleźć inną firmę.
Napisz własną recenzję na temat Loberon